dimecres, 3 de setembre del 2008

Experiències

Sóc soci de Fraters (fraternidad religiosa de Lleida). És una associació amb alguna discapacitat física, molt d'ells van amb cadira de rodes i aquest estiu he estat fent de voluntari durant el 28 de juliol al 4 d'agost. Vam fer una excursió a Berga en autocar. Erem vint persones en total, jo era voluntari i vaig portar una senyora molt simpàtica que anava en cadira de rodes per a tot arreu. A Berga l'acompanyava a totes les botigues que hi havia i de tant en tant compràvem algunes coses.
Aquesta senyora em va comprar un barret de palla i li vaig agrair molt.

Estic molt content d'estar en aquesta associació, fan diverses excursions a l'any i s'hi respira molt bon ambient i són molt bones persones. Sempre m'ho passo molt bé amb ells i segur que repetiré la mateixa experiència.

-Alejandro.